09 februar, 2009

Obama på alle kanaler


Obama har lige holdt sin første pressekonference, og det var selvfølgelig på alle kanaler. Han er så mega sej og klog, og han siger ikke alt det sædvanlige bavl, politikere ellers siger. Flere gange sagde han ligeud, at det ville han gerne vente med at svare på, til han var i stand til at give et bedre svar. Det er da nye toner. Og forfriskende. Men 98 procent af gangene svarede han bare pissefedt. Ih. Yes we can. Sgu!

Udover det er der ikke sket en skid i dag. Jeg har bare arbejdet og arbejdet. Og så har jeg fået et egern! Altså, den bor ude i haven, ikke? Den er mega sød og vildt nysgerrig. Jeg har heldigvis lige købt en stor pose mandler, som den fik nogen af, og da den var færdig, satte den sig på solbænken og kiggede ind af vinduet. Nåååh :)

Nu vil jeg se noget Sex and the City. Sgu.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg så ham også godt fra hotellet i Thailand. Han var ikke på alle 71kanaler , men det var tæt på ;-). Jeg er enig i at han sagde rigtig mange RIGTIG gode ting, synes dog at der gik lidt for meget selvsving i den, da hende den søde gamle sorte dame med de mange problemer fik "matadorlegatet" af Obamaen...
- Thomas, just hjemvendt fra tropisk til arktisk >:-|

5:47 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start