07 februar, 2009

At vandre efter cupcakes

Det har jeg gjort i dag. Hele vejen fra 121. gade til Bleecker Street, hvor Magnolia Bakery ligger. Her skulle jeg så stå i kø en halv time for overhovedet at komme ind i butikken, og da jeg kom hjem (med subwayen!!!) var jeg alt for træt til at spise dem. Typisk. Men de står i køleskabet og venter på, jeg bliver lækkersulten i morgen, og får trang til at bombe mit tarmsystem tilbage til stenalderen. Jeg tror, de putter narko i dem...

I morgen tror jeg, jeg vil i biffen. Der går så mange gode film, men jeg mangler nu lidt min biografmakker!

Udover det er der ikke sket så meget i dag. Jeg har bare gået ned langs Lexington Avenue, som er klart den fedeste på Upper East Side - hvis man ikke behøver have parken på den ene side.

Der er lidt billeder på Flickr, hvis nogen skulle have lyst til at kigge :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start