19 januar, 2009

Tummelumsen

Åh gud fri mig vel, om 13 dage er jeg i New York. Det betyder, at jeg kun har lige knap 2 uger til at få styr på... ja på alt for meget faktisk. Helt stresset oveni hovedet er jeg sommetider. Og tudevorn fordi jeg ikke han holde tanken ud om at skulle sige farvel til René. Jeg skal bare tænke på, hvordan det bliver at gå op ad trappen alene, mens han står dernede. Tuuuuuud! Måske skulle man samle en afskeds-komité bestående af nogle flere mennesker, og så skåle i champagne, bare for lissom at gøre det lidt festligere. Anyone?

I øvrigt holder jeg en lille soiré på fredag nede på kontoret fra kl. 18.30. Der er ingen mad, men masser af vin (helt præcist 25 liter, som jeg i mit ansigts sved har transporteret tværs gennem Vesterbro på min cykel, jow jow...) og der vil også være saltstænger og måske grønsagsstave og misodip, hvis det skal være med den på. Smid en kommentar herunder, eller send en mail til andreabak (snabel-a) gmail.com, hvis du vil med.

Und jetzt: Schlafen. Gut und lange. Ja.

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Hej And,

Øv, jeg er jo ellers ikke typen, der siger nej til gratis alkohol, men sæsonens anden omgang monster-influenza har slået mig helt i gulvet.

Men et "god tur" skal der da lyde dig herfra det uanset.

Pas nu på dig selv i det store farlige udland. Husk at ikke alle mørke mænd er lige så flinke som ham der Barack. Og ring hjem ind i mellem. Og skift trusser jævnligt ...

paul

9:24 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Åh andra, andrea... det bliver så fedt, men selvfølgelig vil du savne din kæreste. Og venner. Og familien. Og store drinks fra apoteket. Men det bliver så fedt. Og du skal nok få styr på det hele. Ellers må det klares pr mail, telefonisk eller ved hjælp af førnævnte venner, familie og kæreste. Det skal nok gå!

5:34 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Ja jeg vil bare gerne vide hvordan man laver miso dip, men det kan jeg jo høre om i morgen. Jeg ved at NY blir helt fantastisk og om 4 måneder står du i lufthavnen og tuder fordi du ikke vil hjem. Men du har helt ret, du har nogle fantastiske venner, kæreste og først og fremmest en fantastisk lillesøster som nok skal minde dig om hvor forfærdeligt trist der er her i DK. ;-) kram

2:27 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start