15 december, 2008

Åh altså...

... så faldt de sidste detaljer på plads. I fredags fik jeg mit pas retur, med et stort, fint visum i, og senere samme aften købte jeg min flybillet. Så nu er det sikkert og vist: fra 1. februar til 1. oktober vil jeg være at træffe på adressen 8 W 121 St., New York, NY 10027. Hvis du vil se, hvor det er, så klik her. Hurra for Google maps :)

Jeg har haft den bedste weekend i mands minde. Og den mest dovne. Mig og Ronnidrengen har ikke lavet en skid, udover at ligge i sengen og se film. I går var vi lige en kort tur inde i byen, for jeg skulle købe de sidste julegaver, og så skulle vi også lige i Mad & Vin og have nye forsyninger. Og så ellers hjem igen og se flere film. Ah.

I dag gik den så ikke længere. Jeg har ryddet op på loftet, så jeg kan få plads til de ting, jeg skal have stående deroppe, mens jeg er væk, og så skal jeg også arbejde. Bare lidt.

Men jeg kan næsten ikke koncentrere mig om det. Jeg vil bare afsted NU!!!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start