06 november, 2008

Jeg er blevet syg :-(

Jeg kunne mærke det allerede i går nat, da jeg sad oppe og heppede på Obama: den velkendte, rå fornemmelse i bihulerne, en sagte raspen i lungerne, og ganske rigtigt - hej influenza. Øv.

Men i år har jeg valgt at se positivt på det, og se det som en kærkommen miniferie, hvor jeg med god samvittighed kan lægge mig på sofaen med en stak film fra Blockbuster, en kæmpe bunke mandariner og en stor kande te og bare slappe af. Så nu vil jeg forfatte en mail til mine kunder, hvor jeg udskyder de deadlines, jeg har i dag, i morgen og mandag-tirsdag og bare koncentrere mig om at blive rask.

Så det vil jeg gøre. Jeg skal bare lige over i Føtex først. Tror I der er nogen, der opdager, hvis jeg går derover i nattøj?


Husk: "YES WE CAN!"

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg har fundet medicinEN til dig - og julegaven til alle de andre Obama-freaks!

Værsgo: www.headostate.com

8:34 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start