05 november, 2008

YES WE CAN!

Vi vandt! Åh, vi vandt. Hvor er det godt. Hvor er jeg glad. Hvor er verden fantastisk!

Men jeg kunne selvfølgelig ikke sove i nat trods hensigtserklæring derom. Jeg havde ondt i halebenet (af at sidde i magelig sofa, suk...) og blev ved med at vågne fordi jeg drømte om valget. Så klokken 4.45 stod jeg op, lavede en kop te og smurte to stykker knækbrød med rejeost, og gav mig til at se valget. Og så lige pludselig sagde de på CNN at nu var det helt sikkert - nu havde Obama vundet.

Og så tudede jeg. Helt vildt tudede jeg. Og jeg tudede under McCains tale, for den var fandme flot og værdig, og hvor er han i bund og grund en sympatisk mand, og hvor havde han egentlig fortjent at vinde, men hvor er jeg glad for, at han ikke gjorde. Og jeg vrælede så meget, at min dyne blev helt våd, da Obama holdt sin tale. Wow. Tal om at kunne mærke historiens vingesus!

Nu er jeg bare træt, men hvor var det godt at lægge sig til at sove i visheden om, at verden i nat er blevet et bedre sted at være.

YES WE CAN!!!

Husk det :)

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Vidste slet ikke, du var konservativ ;-)
Direkte adspurgt, havde jeg nok skudt dig lidt anderledes ...

10:56 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jamen der var jo ingen Villy, man kunne heppe på! Så må man jo heppe på negeren.

8:28 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Sku ha været: "Så må man jo hoppe på negeren".

11:17 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start