29 oktober, 2008

Jeg TRÆNGER!

... til at forkæle mig selv. Her humper man rundt som en gammel kone, mens man har konstant ondt i røven, og er så vinterdeprimeret, at man halvvejs glemmer, hvor sej man er, sådan at have landet en bog-deal med Gyldendal.

Og som om det ikke var nok, fik jeg lige denneher på mail for lidt siden fra en tidligere kollega, som overvejer at blive freelancer, og som jeg har opmuntret meget til det: "Du er da bare den sødeste i verden, And. Jeg håber du har ret – min tvivl går lige nu på om jeg er produktiv nok, og bliver ensom og fattig ;-) Men i min fine Pernille Melsted bog står der, at man skal finde sig et forbillede – og der er du sgu mit."

Aww.

Men altså. Jeg TRÆNGER!!! til at bruge nogle penge på mig selv. Penge, jeg ikke har, vel at mærke, og hvis jeg havde, burde lægge til side til Skattefar. Men altså...

Denneher frakke frister! Og det gør de her støvler virkelig også!!! Suk. Hvis jeg nu betaler dem med mit nye guld-mastercard, så trækker de først pengene om laaaaang tid. 60 dages kredit, mener jeg, det er. Måske har jeg vundet i lotto til den tid?

Ak og ve, de i-landsproblemer!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start