15 oktober, 2008

Så sad man der og var småsur...

... over at vejret var dårligt og at man alligevel ikke kom i skoven med Knirke, fordi hendes primadonnanykke-befængte hund (undskyld Carla, din ækle lille hundesnude - du ved jeg elsker dig!) ikke gider gå tur i regnvejr, men så fik man lige en mail om, om man vil på pressetur til Spanien i 4 dage og gå på pilgrimsruten i Santiago De Compostela. Og så blev man fuldstændig glad igen.

Ih! Dét har jeg altid gerne villet. Og så er det endda lige i starten af november, hvor man ved gud kunne trænge til at komme lidt væk fra det hele og se nogle relikvier og noget smuk natur, og hvad der ellers er dernede. Jeg kommer til at gå glip af en fest på mit gamle arbejde, men det går sgu nok. Hvis det bliver lige så sjovt som da jeg var på pressetur i Sicilien i foråret, så... Ja, så bliver det fandme sjovt.

Life is good today. Og så i regnvejr :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start