26 juni, 2008

Ny last søges

Ok, så summen af laster ER virkelig konstant, eller hvad?! Jeg har efterhånden tabt mig en del kilo. Ikke sådan vildt meget, men nok til at jeg har købt to par nye bukser (og en masse andet by proxy-fis, som bare hoppede op i min hånd og ned i min indkøbspose, damn...). Og det er jo dejligt. Men ikke så snart jeg får nogenlunde styr på det med kost og motion, så begynder jeg guhjælpemig at drikke kaffe igen. I går drak jeg fx 3 kopper, og det er altså meget, når man ikke plejer at drikke det overhovedet. Og det er bare IKKE godt for mig. Jeg nævner i flæng forstoppelse, rande under øjnene og infam træthed til langt opad formiddagen. Så jeg søger en ny last. Bud modtages gerne, og de behøver absolut ikke være seriøse :)

2 kommentarer:

Blogger Unknown sagde ...

Nadia har lige været til fest med en, der blev hypnotiseret fuldstændig fri for sin trang til søde sager ... Hos en der hedder Hypnose-Svend ;-)

9:11 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg vil kun gentage, hvad den sympatiske Dennis Leary har sagt:

"Why did people invent coffee? So that they could stay up late and smoke fucking MORE!"

BTW: ha ha - Hypnose-Svend ... Han lyder da virkelig troværdig. Hedder hans bror Brugtbils-Børge?

9:21 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start