07 juni, 2008

Roskilde-tanker

Åh, det er det samme hvert år. Jeg tænker at jeg er for gammel til det pjat, at det er for dyrt, og at programmet er dårligt. Men så alligevel, når vi nærmer os, så kan jeg alligevel ikke lade være med at synes, jeg skal på Roskilde. Og på en eller anden måde lykkes det mig altid at hustle mig til, om ikke andet, så et mediepas. For er der noget, jeg definitivt er for gammel til, så er det at festivalle den med pøblen. Lady needs her træk-og-slip wc'er og at brunche den med Simon Kvamm. Eller noget.

Jeg har prøvet at droppe Roskilde, men ikke så mange gange. For jeg bliver så bitter at jeg ikke er til at holde ud, når man ser porten blive åbnet, og jeg selv sidder derhjemme og ikke skal derud. Og efter at have tjekket programmet ordentligt ud, er jeg kommet frem til, at jeg gerne vil ofre de 1650,- på en billet, for jeg kan få mediepas gennem min kærestes arbejde, og så gider jeg godt.

Jeg synes faktisk programmet er rigtig fint! Selvfølgelig fordi der kommer My Bloody Valentine. Og Slayer. Dem SKAL jeg se. Og Grinderman. Så foreløbig ser mine Roskilde-planer sådan her ud:

SKAL SE:
Grinderman
My Bloody Valentine
Slayer

VIL SE:
18th Dye
Bob Hund
Dub Tractor & Opiate
Enter Shikari
Hellacopters
Joan As Policewoman
Kings Of Leon
Mogwai
Motorpsycho

HVIS DET PASSER IND I PLANERNE:
Band of Horses
The Dillinger Escape Plan
Cat Power
Goldfrapp
The Gossip
José Gonzalez

Har jeg glemt nogen? Og er man en gammel røv, hvis man kan huske dengang billetten kostede 500 kr?

5 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Yes, du er en gammel røv ... Billetten har s'gu aldrig kostet 500,-, men måske 525,- en gang tilbage i 1990.

Men mums Slayer - jeg bli'r helt misundelig.

8:42 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Se selv her: http://da.wikipedia.org/wiki/Roskilde_Festival

8:44 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Jajaja, fessor, men jeg runder jo ned. Jeg er kvinde! Det er det, vi gør. Det er sådan, vi kan få et par sko til 1.500 til at koste 500. Ikk?

8:48 PM  
Blogger Mette sagde ...

Hej! Hvad med at blive Politikens Roskilde-blogger?

http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article515126.ece

(Eller hov.. der står vist ikke noget om, at de så giver billetten. Men det manglede da bare! :-)

4:27 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Polle har dog ret i en ting.
Du er en gammel røv. En gammel lækker roskilderøv.

Jeg var sur hele sidste år fordi, jeg ikke kom til Roskilde.
Kom til at købe billet til Leonard Cohen og så har jeg ikke råd til mere musik i år.
go festival

4:03 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start