02 maj, 2008

Tv-star

Husk at se DR2 på søndag klokken 21. Så kan du nemlig se mig og min søster fortælle om, hvor fedt det var at være grunge i starten af halvfemserne. Hold kæft hvor er man egentlig gammel, når man medvirker i et program med titlen "Husker du". Nå anyways, det er jo også navnet på et af mine yndlingsbands...

Jeg ved ikke, hvor meget de bruger af de optagelser med os. Eller om de viser klippet med mig til Pearl Jam-koncerten på Roskilde i 92. Uanset hvad så er jeg lidt spændt på at se det.

De andre medvirkende er Klaus Lynggaard, Sune Wagner, Kasper Eistrup og vistnok også Tim Christensen - selv om Kashmir og Dizzy Mizz Lizzy jo ikke havde en skid med grunge at gøre - og så en af dem fra Boghandle, som var Danmarks eneste rigtige grungeband efter min mening.

Men altså: Det er nu på søndag kl 21 på DR2 - eller næste lørdag kl. 18.30 samme sted. Hvis nogen har en dvd-optager, må de gerne optage det. Jeg gi'r en bajer og fortæller historien om dengang, jeg sov sammen med Sune Wagner i et ishus bag grøn scene på Roskilde. Det var tider.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start