17 marts, 2008

Jeg HADER fragtfirmaer!!!

Eller i dette tilfælde DHL.

Jeg havde aftalt med dem, at de skulle levere en pakke til mig fra USA i dag, så jeg var hjemme mellem 9 og 17, et i sig selv fuldkommen latterligt langt tidsrum, men fuck nu det. 17.10 ringer jeg så til dem, for at høre, hvor længe, jeg skal vente. Og får at vide, at budet er kørt tilbage med pakken fordi han har haft for mange pakker med rundt.

HVAD??!

Jeg flegnede fuldkommen ud på det arme pigebarn i kundeservice, der jo for så vidt ikke har en skid med det at gøre, men det er sguda for ringe!

Da jeg spurgte hvordan det kunne ske, fik jeg bare svaret at det skam sker flere gange om ugen, og at der sørme ikke er noget at gøre ved det.

HVAD?!!

De er basically bare pisseligeglade med at de fremstår som nogle respektløse, inkompetente narrehatte, der ikke engang kan finde ud af at tilrettelægge en fragtrute og holde de løfter, de giver deres kunder. Jesus Christ altså.

Så nu har jeg sendt dem jordens sureste klagemail. Ikke at jeg forventer de på nogen måder gider lytte til en lille kunde som mig, men mere bare for at føle at jeg har gjort et eller andet. Havde jeg vidst, det var DHL, der skulle levere, havde jeg aldrig bestilt. Der er fandme aldrig andet end bøvl og pis med det latterlige lortefirma.

Er der ikke et forbrugerprogram i tv, man kan hænge dem ud i?!!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Generelt står det skidt til i fragtland ... vi bestilte et ordentligt læs i Ikea i forbindelse med flytning ... det skulle komme om mandagen - mellem 15 og 21 ... men kom aldrig ... beskeden fra Ikea dagen efter var, at fragtfirmaet bare ikke havde gidet køre den tur ... de havde så heller ikke lige gidet at ringe og fortælle, at de altså ikke kom alligevel ... men tak til Ikeas fragtmand, der så godt gad at komme om torsdagen ...

/MoMs

11:53 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Vil lige give min erfaring med.
UPS smadrer hele ens forsendelse og når man så klager får man beskeden at det er ikke deres problem, erstatning får man ikke, det kan de heller ikke finde ud af.
Undlad at sende med dem.
Derudover er der Fedex, de kan ikke finde ud af at køre ud til ens adresse og når det sker så skriver de bare i deres tracking system at man ikke var hjemme, selvom man har ventet ved døren hele dagen.
Hvem kan man snart sende sine varer med så de kommer hele frem og til tiden ????
Er der nogen der ved det ???

4:20 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hej, De er nogle narrehatte. Jeg sad og ventede en hel dag på min pakke og de kom ikke, lige inden de lukkede ringede jeg og spurgte om, hvad der var sket og hun oplyste mig fra DHL at fragtmanden var femme om 30 min. Men han kom aldrig og da jeg ringede igen, var der selvfølgelig lukket. Jeg ringede så igen næste dag og sad i telefon kø i 40 min.!! (får man de penge tilbage? Det tror jeg ikke) og fik så min Sweater til sidst, som jeg havde bestilt fra USA, men så havde de sat momsen på 1/3 af af prisen og ca. 187,- fordi de havde regnet dette ud...what!!?(standard gebyr åbenbart) oveni prisen, så det endte med, at jeg faktisk kom af med 1000,- for en sweather der måske koster 300 i DK. Det er ikke kun dårlig service, men uprofessionelt og tyvagtigt at tage folks pengene på den måde. Hvor er min ret som borger? Og ville jeg i så fald blive hørt, hvis jeg klager til et privatfragt firma som dette? Det kunne jeg ikke forestille mig, hvorfor det er groteskt og absurd.

8:24 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

DHL er et dårligt, uprofessionelt firma!!!!

8:25 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start