03 februar, 2008

Bliv yngre - brug tandtråd!

Jeps, det er rigtigt. Hvis man er træt af at gå rundt og være så skidegammel hele tiden (fx så gammel at man ikke orker skrive blogs...), så kan man bare bruge tandtråd hver dag, og så bliver man yngre.

Dette var bare et af mange overraskende resultater, da jeg tog testen på www.realage.com - et site hvor man, ved hjælp af en meeeeeget lang test, kan finde ud af, om ens fysiske alder stemmer overens med ens reelle alder. Jeg er, i følge testen, præcis to år yngre end min reelle alder, og det er da altid noget. Men hvis jeg fik styr på, hvor mange vitaminer, der er i min daglige vitaminpille (jeg gad ikke gå ud og hente glasset i køkkenet - så gammel er jeg!), ville jeg sikkert blive endnu yngre. Eller hvis jeg gad bruge tandtråd hver dag. Det STÅR der!!!

Mit mål er nu at bruge tandtråd hver eneste dag i en måned og så se, hvor ung jeg bliver af det. Jeg må hellere skrive mig op til en vuggestueplads med det samme...

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Get real - du skulle have skrevet dig op for lææænge siden!

Ventetiden på en vuggestueplads i den gode socialakrobatiske Københavns Kommune er snart så lang, man ligeså godt kan sende ungerne direkte på plejehjem.

p

9:21 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start