14 december, 2007

Ondt i skallen

Fuck mand. Hvornår lærer jeg, at jeg ikke skal drikke øl overhovedet? Jeg bliver så fuld, så fuld af ingenting. I går måtte jeg fx gå hjem kl 24 fra Bofs gravøl, fordi jeg ikke kunne holde til det mere. Det var ellers en god aften på trods af omstændighederne. Jeg har lige talt med Martin - han var først kommet hjem fra Guldregn kl 9.30 i morges. Det er ægte Bof-style :)

Jeg fik snakket og grinet og grædt en masse i går. Og fik tænkt tilbage og fik husket og fortalt en masse røverhistorier. Det var dejligt.

Om lidt skal jeg til julefrokost med kontorfællerne. Vi skal mødes i studiet kl. 17 - om en halv time!!! - og drikke champagne, og så skal vi ud og spise fin mad på Auberge. Jeg ville SÅ meget ønske, vi skulle på Burger Palace og i Blockbuster bagefter.

Jeg stod ellers op kl 10 og gik ned og trænede, i håb om at de ville gå væk. Men de er her stadig. Lortetømmermænd.

Nå. Op på stiletten og på'en igen...





Jeg ville ønske, jeg havde en t-shirt, hvor der stod

I
<3
BOF

.

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Jamen, så'n en t-shirt ka du da bare lave:
http://www.spreadshirt.net/dk

Længe leve den moderne verden!

paul

8:55 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start