27 november, 2007

Happy Mondays

skal jeg ind og se i aften i Vega med verdens sødeste kæreste. Jeg glæder mig helt vildt :)

I øvrigt er der en lidt sej forhistorie: Vi havde aftalt at han skulle købe billetterne, da jeg havde købt til Einstürzende Neubauten. Men han havde glemt det, og i søndags sad han så og pev over at han havde brugt alt for mange penge i Berlin (ak at være et vinylsvin...), hvorefter jeg så får et nyhedsbrev fra Vega, hvor der er en konkurrence om at vinde to billetter til koncerten. "Du behøver ikke købe billet - den her konkurrence vinder jeg," sagde jeg til ham. "Arh, tror du ikke hellere jeg må købe dem?" spurget han skeptisk. "Okay, så reservér dem, men du behøver ikke købe dem - jeg VINDER dem," svarede jeg selvsikkert.

Og i går aftes:

Hej Andrea

Tillykke, du har vundet to billetter til Happy Mondays 27. november i Store VEGA.

God fornøjelse
Med venlig hilsen / kind regards

Jacob Faarborg

Kommunikationsmedarbejder / VEGA
Communications Officer / VEGA

Weee :)

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Tænk sig hvordan en "kommunikationsmedarbejder" bliver til en "communications officer", når han skal gøre sig på internationalt.

;-p

10:53 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start