08 november, 2007

Cunnilingus i Forum

Kære Andrea,

Jeg har fået din e-mailadresse af xxx. Vi deltager i Bogmessen i København næste weekend. Lørdag den 17. kl. 13 skulle en person interviewe Ian Bendtsen vedr. bogen Cunnilingus - bedre oralsex, som vi har udgivet.

Denne person har meldt afbud. Vi vil høre, om du har tid og lyst til at interview ham på vores stand? Vi betaler selvfølgelig rejseudgifter, billet og forplejning, hvis det er noget, en af jer har lyst til. Desuden vil du få et eksemplar af bogen gratis. Evt. vil der være et honorar efter nærmere aftale. Interviewet forventes at tage 15 - 20 minutter.

Med venlig hilsen
Husets Forlag

Jeg har altså sagt nej. Fandme om jeg gider sidde snakke om at slikke fisse midt i Forum. Kald mig bare sippet!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

bwahahahaha - og de tilbyder dig ellers en metrobillet og et eksemplar af bogen!

10:06 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Jamen jeg kan jo gå op til Forum på 10 minutter, og jeg gider alligevel ikke læse bogen!

10:14 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Hej,

Vil da ikke undlade at lægge en hilsen, når du nu nævner mig på din blog :-)

VH
/Ian

8:09 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Præcist hvilken erfaring skal man have for at kvalificere sig til at være interviewer på den her?
Altså jeg spørger naturligvis kun af ren nysgerrighed ...

Og som regibemærkning. Hvor interessant er det emne lige at læse om?
Doing is everything!

9:47 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Jeg ved det faktisk ikke. Men du har ret. Alligevel tror jeg, der er et stort marked for sådan en bog - altså alle dem, som egentlig gør det ganske udmærket, men som alligevel er lidt usikre på, om det ikke kan blive bedre.

10:50 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Mkay ... Altså lidt som, når Helena C. ser sig i spejlet?

Jeg vil nu stadig mene, at "tvivlerne" bør gøre noget mere ved det, i stedet for at læse om det.

Men bevares kan der klemmes en skilling ud af emnet, skal jeg da ikke være ham, der brokker. I stedet vil jeg med længsel vente på 2eren "Mere cunnilingus - vi kan gøre det endnu bedre".

;-p

11:12 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start