25 september, 2007

Hjemme igen

Åh, det er sgu alligevel dejligt at være hjemme igen. Da jeg trådte ind af døren i morges, blev jeg helt overrasket over hvor stor og lys min lejlighed er, og da jeg på et tidspunkt vågnede af min fire timers lur i eftermiddag, anede jeg ikke, hvor jeg var. Sjovt så hurtigt man når at vænne sig til nye omgivelser på ganske kort tid.

I dag har jeg ikke lavet en skid. Jeg er helt zombieagtig i hovedet. Jeg sov slet ikke på flyet, så jeg er træt helt ind i knoglerne. Jeg har pakket ud og vasket tøj, været i Irma og på café med min søster, og så har jeg set Sex And The City og spist dejlig pasta med grønsager, som jeg selv har lavet. Ah.

I morgen starter det hele igen. Jeg tror, jeg skal begynde dagen med at ringe til min bank...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Det er dejligt, at du er hjemme :-x

5:55 AM  
Blogger Unknown sagde ...

Ihhh. Verdens fedeste NY. Der vil jeg også over - og juhuuuu - det skal jeg også :-)
Der er grå kasser nogle steder hen over teksten. Det er filme lidt noget bøvl, når man nu gerne vil se, hvad der står under....
Ingsh

9:30 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Jeg ved godt det med kasserne. Det er pisseirriterende, og jeg kan ikke få dem til at gå væk. Men de er der kun, når jeg prøver at se siden i FIrefox - hvis jeg ser den i Safari, er der aldrig nogen problemer. Så prøv at se den i en anden browser. Hvis du gider alt det bøvl, sæfølli :)

9:58 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start