06 november, 2007

Valget

Det måtte jo komme, valget. Og jeg var træt af det allerede to timer efter, det var udskrevet. Jeg hader virkelig valgkamp. Det er så åndssvagt. Man bestemmer sig jo ikke for hvem man vil stemme på, mens der er valgkamp, men i perioden mellem. Jeg gør i hvert fald. Og så de valgplakater der. Fuck hvor er de latterlige. Og det er sgu ligegyldigt hvilket parti, de reklamerer for.

Men dem her er sjove, og ja, jeg ved godt, der er forbudt og antidemokratisk og alting. Jeg er ligeglad. Valgplakater skal bare hærges, især hvis det kan gøres så sjovt som på billedet.

Hvis jeg skulle stille op til Folketinget, så ville en af mine mærkesager være, at de små huse nede ved Bymuseet skulle stå ude hele året, men de har åbenbart skiftet dem ud med nogen i frostsikkert materiale, for de er i hvert fald ikke kommet ind endnu. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke, om jeg synes, det er en god idé alligevel. Der var nu noget over at cykle forbi og se at de ikke var der, og så glæde sig til at de kom ud, for så vidste man, det var forår. Men så kan jeg jo gå til valg på det.

Whatever. Jeg ved godt hvad jeg vil stemme, men hvis man er i tvivl, kan man tage Politikens parti-test og finde ud af, hvem man er enig med. Og hvis man ikke mener noget som helst, så er man alligevel 73% enig med Konservative. Det er sguda rørende.

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Tak And!

Du har lige gjort en lortedag lidt bedre.
Og jeg har naturligvis sendt links og kommentarer rundt her i "templet for røvslikkeri i den usle Mammons navn", som om det var mine egne.

Flid, fedt og snyd!

paul (ikke i tvivl)

9:45 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Har du fået job hos Ny Alliance, eller hvad?

(Badam tsssch...)

1:49 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Arh ... Den ku' ha' været skarpere, hva'?!

;-p (ikke spor Nyhellig ...)

8:46 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start