04 januar, 2008

Blame it on the flu

Jeg er lige kommet til at slette ALT på min computer. Eller næsten da. Men alle artikler og alting jeg har skrevet nogensinde i mit liv, det er væk. PUF.

Lige da det skete, i det sekund det gik op for mig, at jeg ikke bare havde markeret alle de ligegyldige filer på skrivebordet, men også min mappe hvor jeg gemmer alle tekst-filer, billeder, fakturaer etc. OG havde slettet hele lortet, så løb der en iskold vind gennem min krop og jeg tænkte "ARGH! Jeg dør!" Men i samme sekund var der med englen en mangfoldig himmelsk hærskare, som lovpriste Gud... Hov nej, det er Juleevangeliet... Men det gik altså op for mig, at gu er det da røv vigtigt at gå og gemme på det gamle lort.

Filed under F for Feng Shui.

Nemlig, ja.

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg mindes et efterhånden bedaget mundheld, jeg normalt kun behøver bruge over for min Far (og i ny og næ en lidt for hoven IT-nørd).

"Rigtige mænd tager ikke backup - men de græder meget ...".

Den går så altså også på mænd m/k.

;-p

8:56 AM  
Blogger Unknown sagde ...

ellers så har jeg altså til et rimeligt godt stykke software til data recovery på os x liggende et sted

5:33 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hva så der. Som dø hårdt Sex & The City fan troede jeg, man havde lært af afsnittet, hvor Carrie får den sure Mac mand. Ikke Tr00 nok kan man konstatere. Pfft! ;-D

9:06 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start