13 marts, 2008

Forskerfjæs

Okay, forskerfjæs, vil I høre, hvad det vil sige at have travlt? Travlt vil sige, at man har en halv dag til at finde et forskerfjæs som jer, der gider bruge max en halv time på at svare på nogle spørgsmål, som for en forsker, der har brugt laaaaang tid på at forske i det, burde være så banale, at det kan klares i en frokostpause med munden fuld af rejesalat. Men nej, forskerfjæs, sådan hænger tingene åbenbart ikke sammen i jeres verden.

Ved I hvorfor, det er de samme populær-’forskere’, der altid er i medierne? Fordi de gider være med, og fordi de formår at gøre det i et udholdeligt tempo. ”Jeg har deadline om et halvt år, og bagefter holder jeg fri i syv måneder, og nej, jeg gider ikke hjælpe dig med at finde en anden til din artikel, for jeg har alt for travlt.”

Bah!

Åh, det lettede. I mit næste liv vil jeg være forsker. Så kan jeg opdatere bloggen her hver dag, i stedet for at gå halvvejs ned med stress og gå til psykolog og alt muligt, fordi jeg har travlt. Rigtig travlt, ikke sådan pseudo-travlt som de har i den danske forskerverden. BAAAAH!!!

Men for at komme op på den positive klinge igen, vil jeg nævne at jeg:

Får 12.500 kroner tilbage i skat.

Fluks har købt en rejse til Berlin med Boyfriend til april.

Har påskeferie lige om lidt, og med vilje har sørget for ikke at have skidetravlt.

Får besøg af min mor i weekenden.

Er begyndt at synge i kor. Jeg havde helt glemt, hvor glad man bliver af det.

Har været i fjernsynet. Eller, det vil sige, det bliver først sendt i starten af maj, men mere info følger også der. Det er til det dersens ’rockens danmarkshistorie’, de sender søndag aften på DR2. Så var mig og min søster lige inde og snakke om grunge, og om hvordan vi så ud dengang. Hylt! Hylt bliver det især, når de viser det gamle klip med mig og Pearl Jam fra Roskilde 92. Hvis de da gør det. Men det gør de nu nok.

Har bestilt verdens flotteste Marc Jacobs-taske hjem fra USA.

Har verdens sødeste og dejligste kæreste <3

Ikke behøver 3 uger til at udtale mig om noget, jeg har brugt 3 år på at finde ud af.

2 kommentarer:

Blogger EvaG sagde ...

Så så så så så...!!

4:09 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Marc Jacobs og grunge - det matcher sgu da ikk en meter!

3:54 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start