09 februar, 2008

Oh, de gamle bukser...

Jeg er gået fuldkommen bananas i feng shui. Jeg har altid syntes, det var noget fis, men så var jeg til et foredrag om det i mandags, og VIPS havde jeg bortskaffet fire store sække tøj fra mit soveværelse. To til genbrug og to til loftet, til senere brug. Det vil altså sige at alt det, der er tilbage er: tøj jeg kan lide og passe på samme tid - det er sguda smart.

Nu vil jeg rydde op i mine papirer, så jeg kan få bunkerne væk af vejen, og fremfor alt afvikle mit store skrivebord herhjemme. Jeg har besluttet mig for at købe en iMac ned til kontoret og så have Macbook'en herhjemme, på et lillebitte skrivebord, som kun skal bruges til sådan noget som det her, og i yderste nødstilfælde til arbejde. Men arbejde skal fremover foregå på kontoret, så jeg kan holde mit hjem dejlig fri for stress og jag - og fremfor alt få plads til noget mere funky end det her grimme IKEA-skrivebord.

Apropos funky, så købte jeg de her støvler i dag

De er lidt fesne i farven på billedet - i virkeligheden er de postkasserøde, og de er SÅ fine <3 Jeg købte også et par fornuftige i sort med lidt lavere hæl, som jeg kan bruge til hverdag. Og så købte jeg 10 par trusser, 10 par strømper, 5 par strømpebukser og 2bh'er. Det der var tilbage i skufferne efter alt det hullede og forvaskede var røget ud, lå bare og skammede sig i et hjørne. Det går jo ikke.

Jeg mangler stadig at sortere en del, men jeg har besluttet mig for at tage det stille og roligt og hygge mig med det undervejs. Jeg har købt "The Hitchhiker's Guide To The Galaxy" som lydbog, indtalt af Stephen Fry - det er ligesom at få læst godnathistorie imens :)

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Feng Shui: [synonym] Shop amok på den fede måde ...?

11:25 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start