12 februar, 2008

Oh sweet fucking bliss

ADVARSEL!
Risiko for spontant had og længsel efter skibskatastrofer, hærværk og pludselig død, kan meget vel opstå under læsningen af denne blog.

Her skal jeg hen i morgen med min kæreste, helt indtil fredag eftermiddag. Så hvis jeg blogger i nærmeste fremtid, bliver det fra et spabad med et glas champagne i hånden.

Og nej, det er ikke på grund af Valentins Dag - det er arbejde. Muarharhar, jeg fucking elsker mit job :D

A touch of Orient - luksus
* To overnatninger i stilfuldt værelse inklusiv gourme
t-morgenbord samt frisk frugt ved ankomsten og alle drikkevarer fra minibaren (11 stk.)
* En to-retters aftenmenu i Brasseriet og

* En seks-retters gourmetmenu i Restaurant Meierei Dirk Luther
(præmieret med 2 Michelin-stjerner)
* En HAMAM - ceremoni med kropspeeling og massage med sæbeskum (60 min.) og

* En ansigtsbehandling (comfort eller men) (75 min.)
eller * En helkropsmassage efter individuelle behov (60 min.)
* Derudover en fortryllende SHISEIDO glamour-make-up inklusiv hudanalyse og individuel trend-rådgivning til kvinderne og til herrerne en ansigts- og hovedmassage.


(Ha ha ha, fortryllende glamour-makeup - jeg skal nok lægge billeder ud af dén! :D)

1 kommentarer:

Blogger Unknown sagde ...

Jeg er fuldstændig hævet over at blive misundelig på sådan noget ... Cirka. Faktisk er jeg kun lidt misundelig, fordi jeg skal til Højbjerg, Århus. Mit nye yndlingssted...
Go' tur, egern.

10:33 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start