10 april, 2008

Straight Edge, dag 18

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal skrive mere. Det er efterhånden ved at være hverdag nu med den nye kost, og jeg tvivler efterhånden mere og mere på, at jeg nogensinde kommer til at spise som før. Wow, hva?!

I går var en skidegod dag. Jeg fik lavet en rigtig god artikel til M!, var til kor og nede og svømme fra 22 til 23, og så ellers hjem på hovedet i seng. Eller. Det vil sige: jeg havde ikke fået aftensmad, så jeg spiste en portion suppe, da jeg kom hjem. Bagefter var jeg ikke rigtig mæt, syntes jeg, så jeg spiste også en portion müsli. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for jeg har sovet rigtig dårligt i nat. Jeg har frosset og er vågnet mange gange ved at jeg har drømt underlige ting, og jeg tror, det er fordi, jeg har ligget og fordøjet müsli hele natten. Kroppen bruger over 80% af den samlede energi på at fordøje, så der er vist ikke noget at sige til, at jeg er træt i dag.

Nå anyways. I aften vil jeg tidligt i seng og i morgen skal jeg til Berlin :)

Jeg var i øvrigt rigtig snedig i dag. Jeg har solgt et interview med Caroine Henderson til Femina, som en fra Psykologis redaktion havde læst (det er mere eller mindre de samme, der laver de to blade), og hun var blevet så vild med det, at de havde besluttet at bringe det i Psykologi i stedet. De spurgte selvfølgelig mig først, og jeg troede, de ville bringe det i begge blade, så jeg blev noget bleg om næbbet, da det i dag gik op for mig, at det kun skulle bringes i Psykologi. Men så var det, jeg blev en snedig rad, og fik det kringlet sådan, at jeg får det i begge steder, og bare skal versionere lidt på den til Psykologi. Smart :)

En af de ting, jeg drømte i nat var, at jeg fandt Lucif og min ekskæreste inde i en stor tørretumbler. De var døde, men det var Lucif alligevel ikke. Hun sprang i hvert fald rundt i en stribet badedragt og var lige så forvirret som mig, over hvordan hun både kunne være død og levende. Min ekskæreste lod vi bare ligge i tørretumbleren. Hmmm. Død symboliserer jo en ny begyndelse, så måske er det et tegn på at... På at jeg ser for lidt til Lucif, ja, og at den nye Lucif i badedragten symboliserer at mig og Lucif skal til at tage os sammen med det yoga dér. :)

Noget andet weird var, at jeg vågnede igen og igen ved at det bankede på døren. Mig ud af sengen og i morgenkåben (en af ulemperne ved at sove i bar røv), men der var jo aldrig nogen derude. Det har jeg aldrig prøvet før. Det var faktisk ret væmmeligt. Men hov, nu ser jeg just på dreammoods.com, at det betyder at ens underbevidsthed prøver at sige en noget, og at "a new opportunity may be presented to you". Spændende. gad vidst hvad det er.

Nu vil jeg pakke til Berlin. Åh, Berlin altså :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start