03 maj, 2008

Verdens bedste dag

Ih, det har bare været verdens bedste dag i dag! Det startede ellers halv-skidt ud i går, da René kom herop og var halvsnalret, og i et værre humør. Pludselig var vi halvvejs oppe at skændes om noget med hvorfor det altid kun er en vis type restauranter, der får Michelin-stjerner!!! Det er SÅ åndssvagt, og til sidst var det så latterligt, at vi kom til at grine helt vildt. Så lå vi og snakkede i næsten to timer, men så kunne jeg ikke mere, for jeg var mega-træt. Jeg har fået lagt et nyt træningsprogram, som er en del hårdere end det gamle, så jeg følte mig lidt som en gammel kone efter at have okset rundt i fitness i næsten halvanden time.

Klokken 3 vækker han mig fordi han ikke kan sove. ALTSÅ!!! Så får han det glatte lag og bliver jaget ind i kontoret, hvor han stadig lå og sov, da jeg vågnede i morges. Så jagede jeg ham tilbage i seng, hvor vi lå og snakkede noget mere.

Så stod vi op og spiste morgenmad - croissanter fra det franske bageri her i gaden. Num num num, de var gode. Og jeg fik selvfølgelig instant eksem-udbrud på håndleddet. Jeg kan bare ikke tåle hvede. Fucking fuck.

Og så tog vi på spontan-shopping. Det var superfedt. Jeg købte for 1200 kr. i Politikens Boghal, så nu hører I nok ikke mere til mig det næste lange stykke tid. Jeg købte også Time Outs guide til Barcelona, for vi har lige bestilt rejse derned sidst i juli. Det skal blive hyl.

Jeg købte også fire film i Fona, men inden da var vi ude i Supermarco, det italienske supermarked i sydhavnen. Så nu har jeg masser af god olivenolie, balsamico og kaffe. Selv om jeg ikke drikker kaffe mere. Helt skørt. Men det er sgu rart at kunne byde sine gæster på en god kop :)

Til sidst spiste vi inde på Hotel Sankt Petri i caféen, sammen med alle de smarte. Jeg har ikke været i bad, og jeg har armybukser, en fuldkommen laset "I <3 NY"-trøje og hættetrøje på, så jeg stak lidt udenfor, må man sige. Ronniedrengen var totalt lækker i dag. Han havde sat sit hår på sådan en lidt rockabilly-agtig måde. Eller også er det bare fordi, jeg er helt tovlig med ham for tiden. Nam nam.

Jeg er rigtig glad for, at vi, udover at være glade for hinanden som kærester, også er pissegode venner. Virkelig. Han er totalt min homie, og vi har det vildt sjovt sammen. I går, mens vi havde det der latterlige skænderi, snerrede jeg af ham "Hvad vil du egentlig have, jeg skal svare?!" eller noget i den stil. "Du skal ikke sige noget - du skal bare lægge armene om mig og kysse mig blidt!!!" svarede han. Monkeyface altså. Men det var sgu sjovt. Og man sku' nok ha' været der, ja :)

Nu havde jeg egentlig forestillet mig, at jeg skulle flytte om i kontoret. Men jeg tror egentlig hellere, jeg vil se "Broken Flowers". Eller også vil jeg læse lidt. Måske i min nye Paul Auster-bog. Jeg opdagede lige en, jeg aldrig havde læst. Bonus!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start