24 maj, 2008

"Tak for kigget!"

Nogle gange siger folk altså de underligste ting til én, synes jeg. Forrige torsdag (ja ja ja, det ER lang tid siden, jeg har skrevet noget her...) aflagde jeg visit hos min gynækolog, og til stede var også en jordemoderstuderende. Da jeg havde fået underhylerne på igen og var på vej ud af døren, siger den studerende: "Tak for kigget!" Jeg var nær aldrig kommet hjem, så meget grinede jeg. Hvad skulle jeg svare? "Åh, ingen årsag, du! Jeg håber, det var et flot syn." :D

Så var der mere stil over fodterapeuten, der roste mig for min totale mangel på hård hud, og for min fine fodstilling. Det kommer der af kun at have gået med andefødder som barn!

Weekenden efter var superfed. Det er denne her nu også. I går mødtes Ronnidrengen og jeg fx efter arbejde og gik på indisk restaurant og spiste ultra stærk mad. Birdie-nam nam! Men mere om det senere. Sidste weekend var vi nemlig i Skåne på sexferie.

Det lyder måske ikke specielt eksotisk, men det var det, på sin egen svenske facon. Jeg skal skrive om Venusgården til Tidens Kvinder, og der var virkelig dejligt. Helt stille og fredeligt midt ude i den smukke natur, et vildt smukt og lækkert værelse proppet med alverdens remedier, som jeg i al fald ikke lige ligger inde med herhjemme, selv om jeg ved gud er en gammel lummergøj. Det var dejligt, var det. Og mere siger jeg altså ikke om det. Jeg er jo en pæn pige. Ahem.

Dagen efter niflede vi lidt rundt i Malmö, hvor jeg var i Hemköp og købe Kalles Kaviar med dild og forskellige andre ting. Og en Lönneberg Korv. Bare på grund af navnet. Og knäckebröd. Så skulle jeg til Ålleren for at besøge min familie. Og Rie, som er gravid og så smuk og dejlig, og slet ikke spor skude-agtig ud.

Det var rigtig hyggeligt. Jeg måtte dog lige sidde og glo i 4 timer i Kastrup pga. forsinket fly. Og så troede man lige, man havde været smart ved at tage flyet, men næh nej. Man betalte bare lige 1000 kr. for at sidde og glo i 4 timer.

Nå, men. Jeg er faktisk ved at lægge sidste hånd på rengøringen. Fuck, her var støvet. Jeg vil have en rengøringsdame! Hvor meget skal sådan en have i timen?

Jeg har bagt en kage! En fin banankage uden gluten, sukker og mælk i. Men jeg må først smage på den i morgen, for det er til vores kor-koncert. Men den dufter dejligt, og jeg tror, den smager godt. Der er rosiner og nødder i, og kakao og en masse krydderier. Og så rismel og boghvedemel selvfølgelig, i stedet for hvedemel. Og risflager. Dem havde jeg aldrig hørt om før. Så er der kokosfedt i, i stedet for smør. Jeg elsker kokosfedt. Det lugter af sol, strand og noget frækt.

I går købte jeg iMac'en, som jeg har fablet om så længe. Jeg nåede kun lige at rigge den til og synkronisere den med MacBook'en, så var jeg nødt til at forlade den på kontoret, fordi jeg skulle ud og lave kærestehygge med Ronnidrengen. Men jeg glæder mig til at se den igen på mandag. Og gramse på den :)

Senere skal jeg nok ud og have en drinks med min kæreste og nogle af hans venner. Så skal jeg have mine nye sko på. Jeg købte dem i går, og jeg skyndte mig at fortrænge prisen med det samme. Det er det ubetinget dyreste par sko, jeg nogensinde har ejet. Men de er så fiiiiiine! (Indsæt falset-stemme her) Og jeg har fortjent dem, ja jeg har så. Sgu.

Det går nemlig totalt godt, og det skal da fejres. Der er vildt god gang i biksen. Jeg elsker min kæreste. Helt vildt meget. Og mit liv og alle dem, der er i det. Også de inkompetente røvhulshuller i Sterling elsker jeg. Jeg elsker Knirke, jeg elsker min mor, jeg elsker min mormor og min lillesøster, og så elsker jeg i øvrigt alle de andre i min famile, og alle mine venner, og jeg elsker at her dufter af brun sæbe.

Og så elsker jeg altså de her sko, jeg gør:










Und jetzt: Den Boden waschen und Pearl Jam hören. Laut!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start