07 juli, 2008

Roskilde 08

Øj, jeg er træt. Måske er jeg alligevel en lillebitte smule for gammel til det pis? Set i lyset af, at jeg var hjemme og sove hver nat, og havde mediearmbånd. Bum bum.

Fedt var det i al fald. Men ikke SÅ fedt. Næste år tror jeg ikke, jeg gider. Tror jeg. Men nu må vi se. Jeg fik set Grinderman, My Bloody Valentine og Slayer, og alle tre koncerter var vildt fede. Så min mission mht. musikken er fuldført. Jeg havde sat en masse krydser ved en masse bands på de små scener, men traditionen tro kom jeg ikke ud og høre særlig mange af dem. Mest fordi, der var så proppet alle steder. Det kan jeg bare slet ikke have. Til gengæld fik jeg set den fedeste L.O.C-koncert på orange. Han er sgu dygtig. So sue me :)

Og jeg fik en skiburger!

Jeg ville ønske, jeg kunne holde fri i dag, men ak og ve. Voksenlivet kalder.

Åh gud hvor er jeg træt. Og hvor ondt er det liiiige, man kan have i sine ben??!


SLAAAAYEEEER!!!

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Når ens koncert-liste er på snoldede tre bands, er man helt sikkert blevet for gammel ...

Men derfor kan du jo godt leve en rum tid i fornægtelse.

Jeg tager kun afsted igen, hvis der kommer et program, der virkelig rykker. Selvom jeg s'gu godt gad se Slayer. Igen.

9:42 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Jeg synes bare at alle dem, der ikke har sat sine ben på Roskilde i årevis, men til gengæld har advokeret højlydt for Skanderborgs fortræffeligheder skal holde sig helt og aldeles fra at have en mening om, hvorvidt jeg er for gammel til Roskilde.

10:57 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du definerer "årevis", men når jeg tager på festival er det "full on" med telt og hele gøjemøget. Det handler jo om at komme helt ind i boblen. Og det er jeg lige pt absolut for gammel til. Men jeg vender tilbage.

Når "man" - ingen personangreb her - hver nat tager hjem i sin fedtede bylejlighed og sover, skider, børster tænder, bader og checker mail og kun har sølle tre bands på sin set-liste, er "man" ikke til stede på festivalen, men en parasit-agtig gæst, der snylter lidt på stemningen for at kunne fortælle videnom, at "man" i hvert fald ikke er for gammel til den slags ;-)

Så (k)om igen And.

P.S.: I øvrigt var jeg ude på Camping West hele tre gange i år, så jeg har nok fået ligeså meget støv som dig ...

8:29 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hvad er der nu i vejen med personangreb? Nogle af mine mest fornøjelige stunder her i livet har involveret personangreb, der er langt værre end dem her. I øvrigt bider personangreb af en person, der synes, det er fedt at tage på Skanderborg overhovedet ikke på mig, når det gælder festival-adfærd, luksusvaner eller ej.

I øvrigt har jeg da selvfølgelig set flere bands end Grinderman, My Bloody Valentine og Slayer. Har du ikke fulgt med på bloggen? De tre bands var dem, jeg SKULLE se, men jeg så da selvfølgelig flere end dem. Tsk tsk. Bla. så jeg LOC, og du kan få Knirke til at skrive under på, at dét var en virkelig fed koncert. Den lummergøj.

Hvad lavede du på Camping Vest? Har du genoptaget din gamle bi-beskæftigelse fra gymnasiet med at samle pant?

6:25 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start