17 august, 2008

Gnah

Jeg var til Gay Pride i går, og jeg har tømmermænd. Tømmermænd fra helvede. Fra HELVEDE blev der sagt! Måske fordi jeg drak som en svamp fra kl 16, uden at have fået andet end en croissant og en kop kaffe om morgenen? Men sjovt var det i al fald, helt ind til kl 23 hvor jeg var så fuld at jeg ikke kunne stå på mine ben. Jeg blev væk undervejs i paraden, men jeg joinede Femø-lebberne. Det var dem med de bare patter. Lange, bare patter vel at mærke. På Rådhuspladsen fandt jeg Morten og hans venner, og senere kom René og to af hans venner og var homo med os, og til sidst kom Knirke, men da var jeg så vissen, at jeg var nødt til at gå hjem. Ellers havde jeg lagt mig til at sove på McDonalds. Apropos McDonalds, hvorfor kender jeg ikke den trylleformular, der kan forvandle min nabos lejlighed til en drive in McDonalds? Eller en Burger King. Twister fries, uhmmmm...

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Straight Edge, anyone?

7:38 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Man kun sgu'da ikke være straight, når man er til Gay Parade, vel? Det siger jo ligesom sig selv. Og hvor var du forresten henne, Polle?

9:48 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nåhh, det er ligesom med hundekiks, altså?

Jeg var forresten til min Mors 60 års fødselsdag helt oppe i Vendsyssel. Sku du spørge fra nogen?

8:01 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start