27 juli, 2008

Ferie <3

3 uger. Det bliver så mega fucking fedt! I morgen tager jeg kæresten under armen og flyver til Barcelona, hvor vi skal mødes med min moster, hendes mand og min fætter og kusine. De vil gerne give os en overnatning på et megafedt luksushotel i morgen aften, inden vi kører op til deres villa (med pool la la lah) på Costa Brava, hvor vi skal være, inden vi tager ned til Barcelona lørdag morgen og bliver til tirsdag aften. Lige bortset fra hvis man skal bo der hvor min moster har booket, er det vildt billigt at bo på hotel i Barcelona. Vi skal give ca. 70 euro pr nat for to personer på et temmelig fint hotel. Jeg behøver sgu ikke have en spa i kælderen og en chokolade på hovedpuden for at synes, det er fedt. Bare der ikke er lige så klammo som på YMCA i Brooklyn, er jeg glad :)

Min kæreste har aldrig været i Barcelona før, og jeg tror ikke, han ved præcist hvor fed den by er. Men han skal blive virkelig positivt overrasket :)

Efter Barcelona tager vi op til min mor i sommerhuset i Thy. Og selv om Barcelona er dejlig, er Stenbjerg det allerbedste sted i verden at være, når vejret er som det er nu. Min onde mor har sendt mig sms'er hele weekenden om hvordan hun har været ude at bade, spist nyfanget, stegt makrel og jeg ved da ikke hvad. Mens jeg har siddet indendøre og skumsvedt. Jeg glæder mig til at komme derop, og hvis ikke vejret holder, er der en vejrgud der skal få sine rygstykker varmet med eftertryk!

Når min far kommer hjem fra sin ferie i Berlin, kommer han og henter mig i sommerhuset, og så skal jeg være hos ham i Sæby nogle dage. Det bliver hyggeligt. Jeg får nok også lige tid til en visit his svigerfamilien i Aars, og så er det ellers gadagung-gadagung tilbage til København til Gay Pride. Når alt kommer til alt er jeg jo bare en bøsserøv med patter, som min ven Martin siger.

Så nu ved I hvor I har mig de næste 3 uger :) Måske skriver jeg nogle blogs og lægger billeder ud på Flickr, hvis jeg da ellers får tid. Jeg skal nemlig læse ALLE Harry Potter-bøgerne. Forfra og i et adstadigt tempo, så jeg kan nyde dem, i stedet for bare at sluge dem som jeg plejer. Årh det skal blive så godt altså!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start