27 oktober, 2008

Sig tillykke!

For Gyldendal vil gerne udgive bogen!!!

Jeg er helt stum. Men hvor er det fedt :) De elskede mig totalt. Og alle mine ideer var de helt vilde med. Vi har aftalt at jeg skal aflevere et par kapitler efter jul, og så skriver vi kontrakt. Deadline er 1. maj - i hvert fald første draft. Og så udkommer den til efteråret. Åh, det bliver så mega fucking sweet!

Jeg må lige finde ud af, hvad jeg gør mht. New York. Om jeg tager derover lidt før eller lidt efter den planlagte 1. april. Men det skal nok gå. Lige nu er jeg bare så pissefucking glad :)

Jeg ringede til Else Marie (Pade that is, som bogen skal handle om) med det samme. Hun er så sød. "Iiih, nu græder jeg!" og det gjorde jeg også.

Nu vil jeg ringe til alle jeg kender og prale helt vildt!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start