25 oktober, 2008

Ondt i røven

Jeps. Det har jeg. Jeg gled på den våde betontrappe udenfor kontoret i går, og landede pladask på røven, hvorefter jeg kurede 3 trin ned. AAAAV for Satan hvor gør det ondt! Det er helt sindssygt.

Da jeg kom hjem, tog jeg en af de gode piller og 2 panodiler og lagde mig til at se Harry Potter i min seng. Og det lykkedes mig at få en rimelig nattesøvn. På maven. Jeg har åbenbart også slået ryggen og armene, så nu humper jeg rundt som en gammel dame.

Fuck mand. Det må have set SÅ komisk ud. Og fucking fuck hvor gør det ondt.

PIIIIIIIV!

Men nu vil jeg tage ud og spise brunch med min ven Anders. Life must go on, og der skal mere end ondt i røven til at stoppe mig! PIV!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Oh, stakkels dig. Jeg trak en Hello Kitty-dims i en automat, fordi jeg tænkte på din stakkels, ømme mås.

Du får dimsen når vi ses :-)

NB: Du siger bare til, hvis vi skal have Jens Okking med de healende evner i spil.

10:20 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Hvor kan man klage over indholdsfortegnelsen på din blog?

;-p

9:09 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Klage?! Hvad snakker du om?! Eftersom alt på denne blog er perfekt, er der i sagens natur intet at klage over!

11:08 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Overskriften "Ondt i røven" lovede i mine øjne noget andet og mere, end indlægget leverede.
Måske er jeg bare forvænt ...

;-p

11:11 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start