19 november, 2008

LOL

Har jeg nogensinde fortalt hvor meget, jeg hader det udtryk? Det gør jeg. Helt vildt. Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at jeg hader det så meget, at jeg ubevidst stempler dem, der bruger det, som værende dumme. Og det er eddermame mange.

Det samme gælder ROFL, *S* og lignende. Det er jo grimt!!! Lav dog en smiley i stedet for, hvis det endelig skal være.

Endnu værre er udtryk som the lolz, eller det allerværste teh lulz. STOP DET!!! Jeg får bylder i hjernen af det.

Nå. Det er hårdt at være perfekt...

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

NSFW er til gengæld helt ok, hvis du spørger mig.

10:49 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hejza Zøde ...

vil bare sige, at jeg er helt enig med dig *smiler*

Køz!

12:09 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Smiler frækt...
er dog den værste

10:56 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

*smilermegetfrækt*

9:38 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start