09 november, 2008

Mrs. Jack Black, c'est moi!

Er der nogen her, der ved, om Jack Black er gift? Ellers vil jeg gerne giftes med ham! Nøj, jeg synes, han er dejlig. Lige noget for mig, er han :) Og hvis vi var gift, ville jeg forbyde ham at være med i flere sødsuppe-film a la The Holiday, eller hvad den hedder, og så KUN medvirke i film som Tropic Thunder, som jeg lige har set, og stadig ikke er færdig med at fnise over.

Robert Downey Jr. er nu heller ikke ringe. Og det er min kæreste faktisk heller ikke, nu jeg husker efter. Hm. Måske skulle man bare kaste sig ud i det og blive bigamist...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Han gør det nu også ret lækkert som musiknørd (maxbonus i sig selv) i high fidelity.

http://www.youtube.com/watch?v=1V_-iZYIofU

10:00 AM  
Blogger Unknown sagde ...

Enig! Første gang, jeg fik lyst til at være Mrs. Jack Black, var da jeg så High Fidelity :)

10:19 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

På soundtracket har han indspillet sangen rigtigt... hmm den er også på deezer her: http://www.deezer.com/#music/album/20367

10:29 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start