07 november, 2008

Stadig syg...

Åh, det er så kedeligt! Og mit hoved føles som en badebold fyldt med feber. Suk. Jeg ser "Alle præsidentens mænd", selvom jeg har set den en milliard gange før, og egentlig er alt for syg til at følge rigtigt med. Men Robert Redford var så PÆN dengang. Jeg gad også godt have "Tre døgn for Condor". Den er fandme også fed, og der er han fandme også pæn. Er det 3 døgn? Eller er jeg også for syg til at huske det?

I morgen har jeg bestilt en billet til den nye James Bond ude på Fisketorvet. Jeg har bestilt til 3 forestillinger for at være på den sikre side. Jeg VIL udenfor i morgen. Og slikke på Daniel Craig. Nam nam nam. Så kan han også få feber, og så kan vi ligge på sofaen sammen og se film og drikke te og spise mandariner.

I øvrigt var jeg lige løbet tør for frugt, og forudså en strabadserende tur op i Føtex efter nye forsyninger. Men så hørte jeg det pusle i opgangen, og vips stod der en Aarstiderne-kasse fyldt med gode sager. Så nu har jeg både bananer, mandariner og æbler! Og spidskål og grønkål og græskar, men det venter jeg altså lidt med.

Nå. Nu er teen færdig med at trække, og ham Robert Redford har en Watergate-skandale at afsløre. Bare det var mig.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start