08 november, 2008

Dumme mennesker...

... burde ikke have lov at se James Bond-film i biografen. Eller også burde der være særforestillinger for folk, som:

- ikke kan holde styr på et simpelt plot som dem i James Bond-filmene og som hele tiden må spørge sidemanden
- insisterer på at tage deres spædbarn med i biografen

Og ja, kære læser, jeg har tilbragt de seneste timer omgivet af ovenstående. Helt ærligt! Lad os starte med førstnævnte. Bag mig sad en kvinde, som jeg ved gud ikke håber bestrider nogen magtfuld stilling i vores samfund. For mage til imbecil gås skal man da lede længe efter. "Hvem er ham der nu?" "Jamen det er ham fra båden i starten!" "Hvad for en båd?" "Ja, den helt i starten hvor James Bond..." HOLD NU KÆFT!!! Det er ikke rocket science dette her, så luk røven! Det burde jeg have skreget ind i hendes grimme fjæs, men det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Jeg nøjedes selvfølgelig bare med at bede hende lade være med at snakke, da det virkede meget forstyrrende. Hun blev meget fornærmet og holdt selvfølgelig ikke op med at spørge. Jeg skulle have råbt. Og presset hendes kærestes mega-popcorn op i hendes anus.

Og hvad sker der for folk, der tager deres spædbarn med ind og se James Bond??! Og sætter sig fire sæder fra hinanden og nærmest råber til hinanden under filmen? Jeg sværger, næste gang jeg går i biffen, tager jeg en kølle med, og så bliver det værst for dem selv!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start