10 november, 2008

Jeg har besluttet...

... at flytte til New York allerede til februar. Det passer meget bedre ind i planerne, end 1. april som først var min plan. Jeg skal aflevere manus til Gyldendal 1. maj, og så duer det jo ikke, at jeg tager derover en måned før. Plus at jeg, hvis jeg tager derover 1. februar, kan leje min lejlighed ud til nogle internationale studerende, der skal være her et halvt år. Så det gør jeg. Men det er jo snart!!!

Jeg føler mig lidt fanget i limbo, for inden jeg kan gå videre med boligsøgning etc. skal jeg jo lige have det der skide visum. Og jeg skal først til samtale 8. december, så der går over en måned før jeg ved, om jeg kan være der et halvt år eller kun 3 måneder. Og jeg kan jo alligevel ikke lade være med at gå ind og tjekke boligsites og tænke over det, så det bliver dejligt når der kommer en afklaring på, hvad det hele dog ender med.

René og jeg snakkede om det i weekenden. Han er så sød. Han synes bestemt ikke, det er særlig fedt, men han vil på den anden side heller ikke stille sig i vejen. Han ved nok også godt, at det ville have den stik modsatte effekt, hvis han gjorde... Men han sagde, til planerne om at tage derover 1. februar, "Det er en god idé - jeg vil bare gerne have det overstået!" Nårh. Han er så sød og dejlig, og jeg er så glad for ham, selv om jeg ved gud også kan blive gal på ham ind i mellem. Men sådan er det jo med dét.

Og så har vi besluttet os for at flytte sammen i min lejlighed, når jeg kommer hjem. Det bliver sjovt at få hans dyre designermøbler og mine klunsermøbler til at gå op i en højere enhed :D

Men altså. Hvis der nu sidder nogen derude, som kender nogen i New York, som gerne vil fremleje en lejlighed til en sød, omgængelig, ansvarsbevidst (for slet ikke at tale om ikke-ryger og kristen!) pige fra Jylland, så sig lige til, ikke?!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start