03 december, 2008

Så klapper det perfekt :)

Hvordan kunne jeg nogensinde tro at mine planer om at flytte til New York kunne gå i vasken? Mig, der er så uendeligt heldig i alt hvad jeg gør, og åbenbart har en skytsengel i Iron Man-dragt?

Åh altså.

Lige nu falder alt på plads. Jeg har lige sagt ja til at bo her: et fantastisk studio i Harlem, lige nøjagtig der, hvor jeg gerne vil bo, fordi der er så hyggeligt, i et superfedt hus hos en vildt sød familie, der plejer at leje ud til turister, men som gerne vil fremleje det som almindelig lejlighed i en længere periode.

Og 10 minutter efter, jeg havde postet en annonce på dba.dk om at jeg fremlejer min lejlighed møbleret, får jeg en henvendelse fra en skidesød dame fra en sangskole i Indre By, der mangler bolig til to af deres sangere.

Åh, det er så superfedt!

Tak, Ruth! Og tak Gud, og alle andre, der har noget med dette at gøre :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start