21 december, 2008

Tømmermæ-ænd!!!

Jeg har haft tømmermænd hele dagen, og har ikke lavet andet end at ligge på sofaen og stene Sex And The City, mens jeg ventede på, at René kom hjem fra julegave-shopping, medbringende junkfood og cola. <3

I går var en superfed aften! Koncerten med koret gik rigtig fint, selv om to numre jo er ovre på ingen tid. Og det er jo altid fedt at drike gratis øl og skråle med på Gasolin covernumre. Lidt folkelig er man vel altid.

23.30 cyklede jeg ind på The Irish Rover, hvor min lillesøsters nye kæreste spillede. Han virkede rigtig sød, og han virker til at være meget glad for hende, så det er jo dejligt. Jeg brugte alt for mange penge på drinks, og blev som følge deraf også virkelig beruset, men på den der glade, lette måde, hvor jeg bare snakkede med alle og havde det vildt sjovt. Jeg dansede med en meget lille og sær nepaleser og hans ven, et kæmpestort drog af en fisker fra Thyborøn (de var blevet venner i et supermarked i Glostrup - WTF!?), til mine søstres store moro. Da jeg slingrede hjem kl. 3.30 sagde Pat til mig "You exceed all my expectations from Facebook". Andrea Bak. SÅ meget bedre irl ;)

I morgen stikker jeg så til Aalborg. Jeg skal følges med begge mine søstre i bussen. Det bliver hyg. Jeg tror ikke, jeg gider tage computeren med, så glædelig jul allesammen!

Und jetzt: "There is no having of the Steve!"

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Rigtig god jul And. Jeg glæder mig til at se dig igen!

KYSKYSKYSKYS fra Knirke

11:49 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start