27 december, 2008

Møbler søges + noget om julen

Sagen er jo den, at jeg pr 1. februar skal fremleje min lejlighed til 3 venlige mennesker, og så kommer jeg til at mangle en seng og et eller andet til tøjopbevaring. Det billigste kommer til at koste sammenlagt 500,- i Ikea, og selv om det jo ikke er meget, så er det alligevel fjollet at give 500 spæn for noget, der i princippet kun skal bruges i 4 måneder. Synes jeg. Der er jo så meget andet herligt, man kan spendere 500 kr på, hvis du spørger mig.

Så hvis du ligger inde med en enkeltseng/boxmadras/sovesofa og en kommode/tøjskab, som jeg må få eller låne i 4 måneder, så sig frem. Jeg skal nok selv hente det! Dog kun i Storkøbenhavn.

På forhånd tak og alt det jazz :)

Bortset fra det, så har det jo været jul. Det har været hyggeligt, og jeg er traditionen tro forædt i svin og glad for atter at være hjemme i København. Jeg har fået nogle gode julegaver:

René:
Sennheiser høretelefoner
2 fribilletter til Cinemaxx

Mor:
"Undtagelsen", Christian Jungersen
"Hundehoved", Morten Ramsland

Mia:
Moleskine notesbog
Fyldepen

Mormor:
500 kr i et par hjemmestrikkede sokker <3

Moster & co.:
1000 kr
Den nye Liza Marklund
Pedicure-sæt

Beate:
"Den sorte linje", Jean-Christophe Grangé + den nye af ham

Far & co.:
Føntørrer

Så det var en herlig høst. Jeg kørte med Bille og Jacob hjem i dag, og det var hyggeligt - og dejligt at komme hjem i en ruf. Nu ligger jeg bare på fifaen og ser film. Som om, jeg ikke har lavet andet i ferien. Ak og ve.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start