04 januar, 2009

Godt nytår!

Jeg er taknemmelig over at have en dejlig kæreste, som elsker mig uanset hvordan jeg ser ud, hvor strid jeg er, og hvilke skøre påfund, jeg udsætter ham for.

Jeg er taknemmelig over at have en fantastisk familie og nogle dejlige, begavede og sjove søskende

Jeg er taknemmlig over mine gode venner, som bakker mig op og holder af mig, og at der hele tiden kommer nye til

Jeg er taknemmelig over at have et arbejde, jeg elsker og er god til

Jeg er taknemmelig over, at det hele er gået i orden med New York, og at jeg snart skal afsted

Jeg er taknemmelig over at være helt vildt privilegeret på alle mulige måder, hvilket denne video her til morgen har gjort mig meget bevidst om: http://www.berlingske.dk/article/20090103/medium/90102096/

Godt nytår!



Tilføjelse: Jeg er taknemmelig over, at jeg ikke har det som mine mange facebook-venner, der er ved at få spat af at være sammen med deres børn, og glæder sig til at komme på arbejde. Muarharharhar!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start