05 februar, 2009

Hurra for amerikansk håndkøbsmedicin!

Jeg vågnede i morges kl. 5 og der var ingen tvivl: influeeeeeenza. Øv. Det var ellers en god dag i går. Jeg spiste morgenmad med min moster og onkel, og fik sendt dem godt afsted til lufthavnen, og så gik jeg ellers en megalang tur. 85 blocks - det er fandemer langt! Jeg gik hele vejen ned langs Central Park, og ved 60. gade gik jeg ud til Queensboro Bridge, som er for vild at se på. Det ligner noget, en eller anden 8-årig har bygget i sin fars garage af gamle brædder og søm. Den er så fin :) Bagefter gik jeg ned til New York Public Library ved 42. gade, og da jeg kom hjem var jeg både træt, sulten og gennemkold. I dag har der været -10 grader, og det var der sikkert også i går. Men fint, fint solskin, man bliver helt glad af.

Jeg ved ikke, om det var de mange timer i det kolde vejr, om jeg er blevet smittet, eller det er post-rejse-stress, men influenza har jeg i al fald fået. Det er lidt træls at være så langt væk fra dem, der kan pylre om en, når man er syg, men det gode er, at der er så meget godt skod-tv, at fyret har virket hele dagen, og at man kan købe alverdens remedier i håndkøb herovre. Så nu har jeg både Alka-Seltzer Plus og NyQuil. Især de sidste er gode. Man tager bare to og så går man ud som et lys. Hurra :)

Og hurra for at de sender 3 afsnit af Seinfeld og 3 afsnit af Friends bagefter. Og add mig så på Skype for fanden!!! (missandreabak)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start