28 januar, 2009

Rejsefeber

Åh altså. Alting går op i hat og briller for tiden. Eller... To do lister så lange som Langeland, og det er fandme langt. Og alt det man skal huske inden det bliver søndag. Men jeg glæder mig. Og jeg har heldigvis gode, dejlige mennesker til at hjælpe.

I dag var mig og Knirke i IKEA for at købe en seng og et garderobe-aggregat og nogle småting
til lejligheden, så den kan blive indflytningsklar. Det var helt underligt ikke at fylde vognen med stearinlys og dillerdaller, men kun købe det nødvendige. Men det kan altså lade sig gøre. Mental note to self...

I morgen kommer min søs og hjælper mig med at pakke ned og hænge lamper op. Det er typisk. Jeg har boet her i fire et halvt år, og det er først, når der skal flytte nogle nye ind, at det bliver gjort.

Udover det har jeg haft en skidegod weekend. Jeg tog til Ålleren lørdag formiddag, rimelig stegt efter en vildt fed fest fredag. Tak til alle, der kom og fuldede sig og sagde farvel! Familiemiddagen var også rigtig vellykket og hyggelig, til trods for visse familiemedlemmers sygelige trang til at besudle aftenen med håndbold. Om jeg begriber hvad fanden der er så fedt ved håndbold... Nå. Hul i det. Det var hyggeligt alligevel, og jeg fik drillet min far ved at sige "det handler ikke om at vinde, men om at være med". Det er det sjoveste i hele verden at sige til sportstosser.

Søndag kom min veninde Rie og hendes lille Julius ned og spiste frokost, og bagefter tog vi op til min mormor og spiste flæskesteg. Den gamle ørn altså. Jeg håber ikke, det er sidste gang, jeg har set hende.

Mandag tog min mor og jeg i Aalborg Zoo, og det var VILDT fedt!!! Tag derud, hvis du får chancen. Virkelig! De har fået det fedeste isbjørne-anlæg, hvor man kan komme helt tæt på isbjørnene - altså der er glas imellem - men jeg har sgu aldrig stået så tæt på en isbjørn før. Det var virkelig vildt.

Nå ja, forresten, så har jeg i dag underskrevet min kontrakt med Gyldendal! Jeg har nu et ISBN nummer! :)

Nu vil jeg sove. Eller måske vil jeg lige hygge mig lidt med at putte nogle dvd'er i den mappe, jeg købte i IKEA i dag.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Når for fanden... jeg troede du allerede var i NY! :D Flot, Pernille

9:47 AM  
Blogger Unknown sagde ...

Ha ha. Get dog lige with the program, dame :)

8:31 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Der er IKKE noget fedt ved håndbål ...

Fodbold - den Europæiske udgave, naturligvis - er derimod Gudernes sportsgren!

3:10 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start