13 februar, 2009

Åh nej...

Jeg har opdaget Netflix.com. Det er en side, hvor man kan se leje alle de film, man vil for ca 50 kr. om måneden. De bliver sendt med posten, og når man har set den, smider man dvd'en i postkassen, og så sender de den næste på listen med det samme. Man kan have dem lige så længe, man vil, så der er ingen Blockbuster-bøder eller noget. Men det bedste er, at der er en hel masse film på siden, som man kan se nu og her på sin computer. Gratis! Jeg har lige set The Visitor, som var vildt god, og som jeg altid gerne har villet se. Om lidt vil jeg se Deliverance, som jeg godt nok har set masser af gange før, men som altid er et gensyn værd. Squeal like a pig, boy! Eller også skal jeg se Dog Day Afternoon med Al Pacino? Eller Man on Wire? Hm. Måske skulle jeg starte med at ræse hen efter noget is først. Det her kunne vist godt gå hen og blive en lang nat.

Udover det er der ikke sket en skid siden sidst. Vejret har været rædsomt med stormvejr og det hele og, så jeg har bare siddet inde og arbejdet. Jeg var kun lige udenfor på trappen i morges og hente avisen. Jep, jeg er begyndt at abonnere på New York Times. Som jeg skrev til min ven Thomas i dag, så er mit liv stadig totalt surrealistisk. Men måske det bliver hverdag en dag?

Nå. Cherry Garcia here I come!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg var inde og se Man on Wire med Anna Sofie i Vester Vov Vov forleden. Jeg synes den er rigtig fin og at den har rigtig mange gode elementer i sig. Ham Philippe Petit er så skør og passioneret omkring hans linedanseri og hans søde ven støtter han bare i tykt og tyndt. Det er mega sødt. Den minder mig virkelig om hvor vigtigt det er at tro på at man har fat i noget af det rigtige og hvor vigtigt det er at ha gode mennesker omkring sig for at få noget til at ske.

9:18 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start