26 juni, 2006

Gammeldags opvask, buuuh!


Jeg vil have en opvaskemaskine!!!

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg vil ha', jeg vil ha'!

Tør øjnene, smøg ærmerne op og giv den smule opvask en gang knofedt.

;-p

9:20 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Kære and!

Du vil have en opvaskemaskine - jeg vil gerne have at du opdeler din blog! Der er sådan en smart feature der f.eks. opdeler den i måneder, så man ikke hver gang behøver at hele HELE din blog inklusive billeder :). Lyder det ikke smart? ;).

Men i øvrigt forstår jeg dig godt, jeg HADER også at vaske op... Men vi har jo heldigvis en opvaskemaskine :P

8:00 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jamen Lonnie, det vil den ikke! Jeg HAR prøvet :-(

8:23 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start