19 juni, 2006

Mig vs. De Smarte

Jeg er jo begyndt at skrive for Eurowoman, og det er på mange måder rigtig fedt, for det er det eneste dameblad, jeg nogensinde har købt og læst, fordi jeg havde lyst til det. Men det er også lidt angstprovokerende, fordi det jo er et meget smart blad. Og man kan sige mange ting om mig, men at jeg er smart, det er dælme ikke én af dem! Og når man så bliver inviteret til reception i anledning af deres nummer 100, så kan sådan en som mig godt blive »liht nervos«, som Mary sagde i sin første tale på dansk.

Fordi: Hvad? Tager? Man? På? Når alt ens tøj er kikset, og man (stadig) ikke har fået smidt de 10 (ok 15!) kilo, man lovede sig selv i sine nytårsforsætter, og man til og med hader at shoppe – især i denne varme?!!!

Jeg er i vildrede. Så hvis der er nogen, der har en helt fantastisk Diane Von Fürstenberg slå-om-kjole (str. 44) og et par matchende Manolo Blahnik sko (str. 39), jeg kan låne inden på torsdag, er jeg meget interesseret!!!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Du skal overhovedet ikke være bekymret. Jeg har læst nok Eurowoman til, at jeg præcist ved, hvad der skal til:

Du barberer dine øjenbryn af og får dit hår til at stritte asymmetrisk mod nordøst.
Derefter køber du tre gamle underkjoler i forskellig længde, som du tager på sådan lag på lag.

Derefter tager du et par ternede (eller på anden måde psykedelisk mønstrede) knæstrømper på. Det er meget vigtigt, at man kan se dine knæ.
Det hele fuldendes af et par ankel-støvletter og måske en gammel motorcykeljakke, som skal være enormt slidt og laset.

Put rigeligt med hvid øjenskygge på mund og læber og find en homoseksuel mand, som du kan tage med under armen.
Så er du så festklar som noget ...

Tips hvis du har ekstra tid til at gøre noget ud af det:

Lim en legoklods fast på noget, som du kan stikke ned over fingeren og brug det som ring.

Stjæl et lille barns dukkekuffert og mal et dødningehoved på den.

Rigtig god fornøjelse!

Kys fra K.

10:04 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Kan jeg ikke bare låne dig i stedet? Så kan vi drikke os fulde og holde et langt foredrag om fistfucking. Til hverdag og fest. Det andet lyder ret besværligt.

... suk ... jeg blir aldrig smart!

10:15 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

No worries, A. Det er vist også mange år siden Jurovomaaan var sådan rigtig smart.

;-p

7:32 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hæ. Knirke burde være moderedaktør på E.woman.
Men altså Andrea.
Man tror jo altid de andre er smartere, har det sjovere, er klogere og får mere sex end en selv.
Lige siden jeg gik fra den lille skolegård til den store skolegård og så hele vejen op ad trappen til gymnasiet og videre derfra har jeg troet det - og er hver gang bleveet skuffet/beroliget: de er aldrig ret smarte, når man kommer helt tæt på.
Men ok. Den med sex holder. Desværre.

Kom til tiden. Ellers ingen gratis drinks.
H.

8:32 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tak tak tak. Jeg er allerede meget mere rolig. Især fordi jeg fik sex i weekenden, og dermed allerede er en lille smule på forkant.

Jeg er dog begyndt at øve mig i et særligt "Ja ja, hvad ved du om noget som helst, det her er faktisk meget moderne i Paris" blik, som jeg har tænkt mig at flashe, hvis det skulle blive nødvendigt.

Ellers tror jeg bare, jeg vil drikke mig lidt fuld og spørge folk, hvad de synes om Platon. Så bliver de nok så forvirrede, at de glemmer at lægge mærke til om jeg er smart.

9:44 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Vi, der ikke er vant til at gå til fest med mandfolk i knickers + nylonstrømper (så vidt jeg husker!) efterspørger, næh forlanger, en rapport fra smarthedens epicenter!

6:29 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start