27 maj, 2006

Skillevejen

Ja ja, vi kan jo lissågodt blive i druk- og hor-genren lidt endnu. For forleden sendte Pernille mig dette helt igennem fantastiske billede, som er taget lige i det afgørende øjeblik, som jeg har valgt at kalde Skillevejen. Du ved, det tidspunkt, hvor man afgør med sig selv, om man skal bruge resten af natten på at snave en eller anden i gulvet, eller man skal spise 4 hotdogs og gå hjem i seng. Billedet her viser vist med al tydelighed, hvad jeg valgte, selv om jeg nu er ret sikker på, at det er en leverpostejmad, jeg sidder med.

Og selv om det jo altid er meget hyggeligt at blive snavet i gulvet, så tænker jeg alligevel, når jeg kigger ekstra grundigt på billedet, at jeg faktisk er ret glad for, at det er mig, der sidder med leverpostejmaden, og ikke med bh'en ude af blusen som hende bagved...

19 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Ja - vi der valgte Skillevejen...
(hende bag kameraet gumlede på en cornichon... analyze that ;-)

Jeg synes, du ser absolut SKØN ud på det billede!!!

6:47 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jamen jeg er også vældig glad for det selv :) Man kan virkelig se, at jeg er "up for no good". Med en leverpostej-mad...

En cornichon, siger du? Hm... Tjah, udbuddet af mænd var vel lidt cornichon-agtigt den aften. Subsidiært wannabe alfa-han. Jeg mener, der var jo en grund til at vi valgte leverpostejen...

Heldigvis var der nok af fantastiske, kvindelige dansepartnere, fadøl i stribevis OG leverbørge til dessert. Slet ikke ringe :)

6:56 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Ja, man må i særdeleshed sige, at udbuddet i testosteron-lejren havde ansats til både alfahan-wannabe, topmave og hykleri. En sand for dyden ej flatterende afsløring af "visse elementer" i vor braaarnch.

9:09 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Nej, pff! Af samme grund har jeg nu slået mig på rejsebranchen. Altså den med smukke italienere, der laver varm kakao til én, når det regner og man er små-deprim :)

9:23 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Er du ikke virkeligheden ikke en Andsjos?
(bækkenlyd)

;-)

9:27 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jo... En rigtig lummer PikAndsjos. (Pruttelyd)

9:36 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Man sku nok ha været der ...

7:15 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Nu har jeg besøgt "den der Superpolle"s (som Heidi engang kaldte ham) blog. Og det er da sandt for dyden ikke store sager, han har at vise verden. Men sådan er det jo med nogle mænd: Meget i munden, mindre i...

9:43 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Kære Kornisjong,

Jeg vil gerne henvise til mit svar på tilsvarende anklage i tråden under "Dyr med tøj på ...".

Og som en ekstra service har jeg endda sakset den væsentlige ordveksling ud her - så er det bare at læse og forstå (og husk nu at læse helt til slut):


Andrea said...
Bla bla bla. Du kan selv være faldet af. Se blot på din egen, usle inaktive blog :-p

Hvorfor printer du ikke dit indlæg, krøller det sammen og tager et billede, som du så kan bytte til et billede af en af Kyles røde papirclips...

Hæng i med dén! ;-p

3:52 AM


SuperPolle said...
Jeg behøver ikke aktivere min blog. Jeg har jo glimrende publikum på andres - in casu: her.

Hvad angår byttelegen, som er fantastisk - en omvendt "Hvad Fatter Gjør" (nå nej, den læste I nok ikke ude på marken i Brabrand) - har jeg netop i går byttet mig til en Post-It note med Natalies (kollega) autograf og smiley på for en knaldrød t-shirt model julegave 2004. Fantastisk deal og bytteriet er i øjeblikket ved at komme ud af kontrol her i reservatet. Tag den!

Hæng i med den, der!

;-p

P.S.: Selverkendelse er en stor ting. Jeg ved, der ikke noget mere irriterende end en blog, der ikke opdateres dagligt. Derfor har jeg på forhånd meldt mig ud af det game. Game Over!

7:39 PM

10:24 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hov hov, I to! Kan I så forliges! Jeg gider ikke have noget slåsseri her på min blog. Hvis I ikke kan finde ud af at lege pænt og deles om tingene i sandkassen, kommer I ikke med i Tivoli.

Basta! Blev der sagt!

10:55 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Det var ikke mig, der startede ...

10:59 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvem der startede. I skal bare opføre jer ordentligt!

11:20 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Jamen Mooooaaaaaar, det var altså ikke mig, der startede!

1:33 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hold så kæft for satan! Ellers kommer I på børnehjem. Begge to!!!

... hvor fanden er mine Stesolider...

1:37 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Naaaaaarj!!!! Jeg viiiiiiiiiil iiiiiiiiiiiiiikk på børnehjem!!!!!! Det var ham, der startede!

9:23 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Godt! Så er der en uges stuearrest til jer begge to. Og jeg gider ikke høre noget vrøvl. Op på værelset med jer! MARCH!!!

9:35 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Øvbøv - du kan ikke fange mig. NananananaaaH ...

8:54 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Johow, jeg kan! Det er jo nemt nok: Du står jo stille på den dér blog, hvor der ikke sker en skid!!!

øv-bøv bussemand!

9:30 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Skrid ud og leg på motorvejen! Her er en æske barberblade og en flaske Stryknin, I kan tage med. Og hér er penge til heroin. Husk at sprøjte det ind i lysken, så virker det hurtigere...

... Er der nogen aldersgrænse på Fulton? ...

9:48 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start