25 april, 2006

Mig og de kendte...

»Nå hvordan var det så at hænge ud med alle de (andre) kendte?« bliver der spurgt. Jeg går ud fra, at der menes Red Hot Chili Peppers koncrten i søndags. Svar kommer her:

Det var fedt!

Altså, det der med de kendte var jo mest sådan en kuriøs biting - jeg stod fx lige mellem kronprinsen og Jesper Binzer, men alt det var jo ligegyldigt, for to meter foran mig stod én af universets mest sexede mænd... Ja, det er Anthony Kiedis, jeg taler om. Pyyyyh...

Selve koncerten var som sådan okay, men det var ikke sådan helt vildt WOW som det er nogen gange. Der var lidt for meget fumleri og for lange pauser mellem numrene, og det var som om, der ikke var nok fut under publikum. Men det VAR fedt, og jeg fik spildt øl ud over kronprinsens bodyguard, så alt i alt var det en yderst herlig aften.

Det er da rigtigt, at der var mange kendisser. Men alt det er jo så inderligt ligegyldigt når der står en smuk mand med bare arme og FYRER den af på scenen.

10 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Er du så også kendt nu?

Google siger ca. 150 hits, men en del af dem er vist ikke helt dig.
Og Google genkender slet ikke hele dit navn ...

;-p
(ca. 42.800 Google-hits, hvoraf jeres ærbødige kun kan tage æren for et par gode håndfulde. Sådan for real. Men jeg er som regel også ret diskret, når jeg "er").

8:18 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Næh, man bliver vel ikke automatisk kendt af at være sammen med kendte. Jeg blev i sin tid af og til genkendt af teenagepiger, som spurgte, om jeg ikke var "hende fra Woman". Jeg bliver aldrig nogen god celeb, lad mig bare sige det sådan...

Sig mig, har du siddet og googlet mig? Og så i arbejdstiden!

Og hvordan i alverden kan du huske hele mit navn??!

1:36 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Et gammelt sydvestjysk ordsprog lyder: "Man ska' læg' si' gø'e, hvor man tjener te' si' fø'e". Så jeg mener, det er helt naturligt bl.a. at bruge min arbejdstid på at Google dig ;-)

Når det er sagt, havde jeg troet, der var mere celeb-potentiale i dig. Hvis jeg blev overfaldet af teenage-piger på den måde, ville jeg nok vide, hvad der skulle gøres. Uhhh YEAH!

;-p

P.S.: Et navn som det glemmer man ikke så nemt. Slet ikke fordi du har brug rigtig meget tid og energi på at bede enhver, der nævnte det rende og hoppe. Omvendt psykologi?

8:01 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Har jeg? Hm, det kan jeg slet ikke huske. Det må stamme fra min frigørelsesproces fra min far, hvor jeg forsøgte at lægge afstand til ham ved at slette Nielsen fra sygesikringsbeviset. Lise beholdt jeg, af uransagelige årsager. Det står bare midt i midt navn og flagrer. Men ok, det kan faktisk være meget nyttigt, fx hvis der kommer en eller anden kegle hen til en i byen og spørger hvad man hedder, så kan man lige svare "Lise" og vips havde man ikke sagt sit navn, men han havde heller ikke løjet. For jeg ved bare, at finder keglen først ud af, at jeg hedder Andrea, så går der mindst 10 minutter med platte Kaj og Andrea jokes eller - gys - fuldemandsversionen af "Sååår det miiiig, Andrææææjaaaa". Ydrwk!

8:24 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Den sidste advarsel kunne jeg godt have brugt for 1½ års tid siden ...

Er der evt. nogen, der har et godt skib til salg. Det skal kunne bruges til en 4-5 års jordomsejling, men først om 12-13 års tid, så der er tid til at restaurere.

;-p

11:39 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Altså det er jo lidt lissom i "A Boy Named Sue" hvor han møder faren og spørger hvorfor han dog har kaldt ham Sue, hvortil faren svarer at det er for at han skulle blive en tough motherfucker, der kunne klare sig selv i en barsk verden.

Og man bliver jo altid drillet med et eller andet som barn, så hvis det ikke er ens navn, den er gal med, så er det fordi man er genert, har briller eller er dårlig til gymnastik. Eller alle 4 ting på én gang...

Jeg er sikker på at Lille Andrea vokser op og bliver meget tilfreds med sit navn, også selv om der så falder en plat joke i ny og næ. Og hvis det bliver nødvendigt giver jeg gerne gratis lektioner i, hvordan man affærdiger kegler og deres latterlige Kaj og Andrea-jokes :)

1:53 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Og så er det bare, jeg spør på vegne af mig og andre evt. ignoranter: Hvornår får man et billede af ham Anthony at se, hva hva?!

7:52 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jamen der er da billeder af ham længere nede på siden i det indlæg, jeg så malerisk har valgt at kalde "Teaser". Og jeg VED at du vil give mig ret i, at hans maveskind er mere delikat end chokoladefondue :D

10:12 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Nårh, ham. :-)

Jamen, hans hud LIGNER jo faktisk chokoladefondue! (Sikke en vinkel - huha).

12:42 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ja, er du vimmer, han er en vaskeægte snack. Også selv om han er 42 og dermed aaaalt for gammel til mig :D

Faktisk tror jeg, at man ville holde helt op med at have lyst til chokoladefondue, hvis man havde sådan én som ham gående frit rundt i sin lejlighed. Hm... Eller også kunne man dyppe HAM ned i chokoladen. Uhmmm ja, det var en god idé :)

10:53 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start