19 april, 2006

Dyr med tøj på...

Da jeg var barn fik jeg at vide, at jeg ikke måtte give katten dukketøj på og køre den rundt i min dukkevogn, fordi det var synd for katten og imod dens natur (som åbenbart var at ligge og sove i vindueskarmen og hvæse, når dukkevognen kom for tæt på...)

Dén slags formaninger har indehaveren af hjemmesiden Kitchypoochie åbenbart aldrig fået af sine forældre, for hun (jeg er ret sikker på at det er en kvinde – subsidiært en voldsomt homoseksuel mand) har tilsyneladende banket en vældig forretning op på at sælge tøj og tilbehør til kæledyr, der ikke alene er grimt og usmageligt, men efter min mening tangerer dyremishandling.

Se blot på de arme kræ herunder. Man kan ligefrem se at de tænker »Din fucking bitch! Hvis jeg var en pittbull, så var du flænset til døde nu!«




Jeg kender faktisk en lille hund, som er nødt til at have tøj på, når det er koldt, fordi hun ikke har noget pels på kroppen. Men hun er altid værdigt og respektfuldt påklædt. Ikke noget fake pels og blim blim. Gad vidst hvordan de der hunde-ejere egentlig selv går klædt...

8 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

BlablaBLA!

Jeg synes, du er faldet lidt af på den Andrea. Igen.

Din blog trænger s'gu til lidt dynamik og foretagsomhed i stedet for alt det der journaklisterpladder og tøseforårsfnidder.

Check lige denne her og få lidt inspiration: http://oneredpaperclip.blogspot.com/

I andre må også gerne checke dette sjældne eksempel på en absolut genial ide i smuk, smuk udførelse.

Hæng i med den!

;-p

2:50 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Bla bla bla. Du kan selv være faldet af. Se blot på din egen, usle inaktive blog :-p

Hvorfor printer du ikke dit indlæg, krøller det sammen og tager et billede, som du så kan bytte til et billede af en af Kyles røde papirclips...

Hæng i med dén! ;-p

3:52 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg behøver ikke aktivere min blog. Jeg har jo glimrende publikum på andres - in casu: her.

Hvad angår byttelegen, som er fantastisk - en omvendt "Hvad Fatter Gjør" (nå nej, den læste I nok ikke ude på marken i Brabrand) - har jeg netop i går byttet mig til en Post-It note med Natalies (kollega) autograf og smiley på for en knaldrød t-shirt model julegave 2004. Fantastisk deal og bytteriet er i øjeblikket ved at komme ud af kontrol her i reservatet. Tag den!

Hæng i med den, der!

;-p

P.S.: Selverkendelse er en stor ting. Jeg ved, der ikke noget mere irriterende end en blog, der ikke opdateres dagligt. Derfor har jeg på forhånd meldt mig ud af det game. Game Over!

7:39 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

11:30 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Update:

Natalies signerede Post-It, som i går blev til en eksklusiv knaldrød jule t-shirt i meget lækker kvalitet og stærkt begrænset oplag, er i løbet af i dag blevet byttet til en CD.

Men det er naturligvis ikke en hvilken som helst CD. CD'en er med det danske rockband DIVA, der direkte sejlet ind fra stenøen Bornholm vandt DM i Rock i 1996. Det er selvfølgelig DIVAs nyeste CD, og den er - selvfølgelig signeret af samtlige bandmedlemmer.

Hjælp: We've created a monster - hvad kan det her dog ikke blive til?!

12:28 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg syns det er sjovt. IHVARTFALD.

Hvorfor er den der superpolle så sur?

Vuf.

1:25 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Du skal bare ignorere ham. Han bruger bare min blog som skraldespand for sine ligegyldige meninger :)

1:48 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Naaaaaaaaaaaarrrjjj - de små stakkels basser. De er jo fuckin' pølser i strik. Jeg læser præcis de samme tanker i deres små blanke øjne som du: Flå og flæns den Barbie-bitch, der har ansvar for det lyserøde vanvid!

7:44 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start