26 marts, 2006

Så er det dælme nu!

Det er forår! Nej, jeg er ikke blevet hjerneskadet – jeg mener det faktisk helt seriøst. Og jeg er fucking ligeglad med hvad de siger i vejrudsigten, eller at der er gråt og vådt og trist udenfor mit vindue. Jeg VED at foråret er lige om hjørnet.

Fordi: De to sidste nætter er jeg først kommet i seng klokken 4.30, og der er fuglene begyndt at kvidre. På den der måde, som de KUN gør om sommeren. Du ved, sådan helt glade og overstadige på en måde som kan være en virkelig prøvelse for ens humør, når man er fuld og træt og nu bare gerne vil sove lidt.

Sådan har de altså ikke pippet før i år. Og jeg er helt sikker på, at det er fordi, de ved, at der lige om lidt bliver solskin og dejlig varmt. Godt at jeg i går fik købt et par nye, fede solbriller – kæmpestore og knaldrøde – så jeg kan være helt parat...

Og pleeeeeease, ingen fugle-influnza jokes, tak! :)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg hørte også fuglene i nat/morges. Kors, hvor er det skønt, at det endelig ser ud til at blive forår! Aldrig mere vinter - og hvis der kommer en vinter mere, emigrerer jeg.

Kh. K.

8:39 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Nu vil jeg nødig spolere festen, men jeg er ret sikker på, at der kommer en vinter mere... Og jeg vil gerne med til troperne, når den tid kommer!

Men fuck vinteren, for lige om lidt kommer foråret. Og faktisk er det ikke kun fuglene, man kan høre det på - alle de lækre mænd er begyndt at vende tilbage til byen. De bliver jo kørt ud på landet i vognlæs om efteråret, og de kommer først tilbage, når foråret er på trapperne. Niiiice :)

10:22 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start