08 marts, 2006

Åndsforsnoskede amøber!!!

I dag var jeg på biblioteket for at tale et alvordsord med dem om den rykker, jeg fik forleden. Der stod, at jeg ikke havde afleveret »Tintin i Amerika« til tiden, hvilket jeg uheldigvis ikke kan bevise er forkert, eftersom jeg har smidt afleveringskvitteringen ud. Bibliotekaren så på mig og sagde »Jamen, det kan jo være, den ligger i skoletasken...« mens han smilede skælmsk. »Det tror jeg ikke,« svarede jeg. »Det er mange år siden, jeg gik ud af skolen!«

Hrmf! Som om man NOGENSINDE bliver for gammel til at læse Tintin!!!


Tak til Pernille :)

2 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Selv tak. :-)

Jeg forestiller mig, man kunne lave en konkurrence om, hvem der kan komme med det bedste bud på, hvem vi helst vil se åbne de verbale sluser og få et regulært "Haddock fit". Jeg leverer gerne første bud: Jeg vil se Anders Fogh gå Haddock. Begrundelse: Jeg ønsker mig en form for bevis på, at den stakkels mand ikke går rundt med en pind oppe i måsen, og at han blot lejlighedsvis har en snert af kontakt med sine følelser. (Det skal nok gå, Anders. Lars HUG siger selv, at det aldrig er for sent at få en lykkelig barndom).
Peace & love.

5:40 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hm... Fogh med en pind oppe i måsen. Dét kan jeg på en eller anden måde sagtens få til at hænge sammen...

5:44 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start