12 februar, 2006

Mindre tøj, tak!

Hér til aften har jeg siddet med min omfangsrige røv godt begravet i min sofa og set »King Arthur«. Det var bestemt ikke nogen stor filmisk oplevelse, men jeg må sgu indrømme, at jeg godt kan lide film med mænd, der slås med sværd.Altså gammeldags krigsførelse. Ikke noget med geværer og sådan noget. Close up kontakt-krig, yes sir...

Og jeg mener, babe-faktoren er RIMELIG høj i dén film: Clive Owen for eksempel. Måske verdens lækreste mand? Og Ioan Gruffud. Skrækkeligt navn til en meget smuk mand. Det var ham, der spillede hovedrollen i »Hornblower«, der kørte på DR2 for nogle år siden. Vældig nydelig ung mand. Mads Mikkelsen er i øvrigt også med, men han har et frygteligt langt skæg og hår, og man ser ham næsten ikke – til sidst glemte jeg helt at det var ham.

Min eneste virkeligt store anke i forhold til filmen er bare, at de har ALT for meget tøj på! Jeg ved godt, at den skal forestille at foregå i England og at det er vinter osv. men nu har jeg siddet i 2 timer og 15 minutter og set dem slås, og så får man ikke så meget som en eneste armhule at sukke over... Fandme strengt! Hvad skal man med Director's Cut, hvis der ikke er nogen virkelige goodies at komme efter?


Næh du, tag en film som »Gladiator«, der er bare arme og ben for alle pengene. Mmmmm Russellllllh... Sådan lyder det, når man savler ned i sit tv.









Men selvfølgelig er der ingen film, der overgår »Troy« når det gælder om at få østrogen-barometeret helt op på smukt. Vi lader lige de følgende billeder tale helt for sig selv.



Ammenam i trussen, siger jeg bare!

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg synes, du glemmer klassikeren Ben Hur.
Der er fight og gyldne mandemuskler - og det i noget der ligner fire stive (sorry - den var utilsigtet) timer.
Tror endda min fatter har filmen liggende på 16mm. Så kan du underholde hele Vesterbronx. (Ved nærmere eftertanke er det måske ikke en god ide i disse tider - som jeg husker Ben Hur, er den heldigvis ikke særlig pc).

8:43 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ben Hur!!! Sig mig, tror du, jeg er nekrofil?! Hvis jeg ikke husker meget galt, så viser Kirk Douglas også rimelig meget hud i Spartacus, men nej, der må altså være grænser!

Eller må der? Nej, gu må der røv, ikke her på bloggen! Så kom bare med an med Ben Hur, og lad os få noget mere hud! Og sved! Og testosteron! Og vilde dyr! Og blod! Og nogen Stesolid til mig...

11:48 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start